Droga (una de tantes reflexions puntuals)


definició del gran diccionari de la llengua catalana

[1437; d'origen incert, potser de l'ant. iranià darok 'medecina, droga' i drog 'mentida', transmesos per l'argot de les legions romanes]

1 f 1 Qualsevol substància emprada com a ingredient en química, farmàcia o tintoreria.


2 FARM Cadascun dels principis actius presents en vegetals o animals els quals, convenientment preparats i conservats, són emprats en terapèutica i experimentació.


3 PSIC Qualsevol substància que altera l'estat d'ànim, la percepció o el coneixement i que sovint produeix dependència.



Ara enteneu perquè a algunes persones les podem arribar a considerar com una droga.

Segur que mes d'un/a heu sentit alguna vegada aquesta sensació, sensacions agradables en els bons moments però molt dures ens els pitjors, sobretot si s'ha creat dependència.

Però jo em quedo amb les bones sensacions, aquelles que no pots arribar a oblidar.

I need more drugs!


17 comentaris:

Buf! Em sembla que soc drogadicta...

 

Boira em sembla que jo també ho soc... :-P

 

Jo el k tinc és mono, mico (perdó, goril·la)
Jana

 

Jana, que s'et veu el plumeru nena, jejejejejejejeje :-P

 

mmmm... jo sóc tan independent que em sembla que sóc incapaç de tindre dependència de cap persona. I això que estic penjada, això sí, i que de vegades em dóna mala vida, ho reconec. I que curiós que hages penjat avui aquest post perquè he tingt una sobredosi de sucre amb cames i braços i ulls cara que... que... que...! si d'aquesta no em torne drogadicta...

 

boira, benvinguda al club!

jo mateix, lo teu es evident guapa!

Jana, m'he perdut una mica...m'ho expliques en un privat? ;P

jo mateixa, que dius que se li veu? ;P

nimue, masses sobredosi d'aquestes et poden portar a l'adicció. mmmmm...però aquestes sobredosi són l'òstia! Quina sort, aprofita-ho!

 

puffff yo levo 11 años...y nada..pero bueno..la verdad como nunca he tenido mono la vamos llevando bien jajaja
besos Antoni..

 

andrea, 11 años de droga son muchos años! Ojala nunca tengas mono serà una gran señal!
besos guapa!

 

Jo ara tinc mono de una droga que he consumit mes de 5 anys i em vull tornar a enxanchar aixo si intentar paliar alguns efectes secundaris per mal us.

 

Tot el que ens porti sensacions agradables crec que ha de ser benvingut, lo únic dolent que veig és arribar a dependre'n, d'això en tinc experiència i la veritat és que quan me'n vaig adonar ja era massa tard i a sobre em va fer sentir bastant gilipolles.
Espero que estiguis del tot recuperat de la caiguda amb la moto.
Una abraçada

 

striper, el mal us es perillos, però tot i el risc paga la pena intentar-ho.

kentuta, tota adiccio potser dolenta si es transforma en dependencia.
De la caiguda estic força recuperat, moltes gràcies!

 

Hola, em dic cafeambllet i soc drogadicta!!!

 

El plumeru nen, el plumeru, el que et fa la Jana es una declaració amb tota regla :-)

Petons!!!!

PD: Millor despres del pinyo amb la moto????

 

si droga puedes llamar a lo de internet....soy drogadicto no puedo estar ni un dia sin conectarme aunque sea para poner música online

si droga llamas a bailar una salsa un merengue...tengo mono de bailar apretado a una buena hembra y fundirme en una persona y terminar revolcados de sudor y sexo en un mar de sabanas....

si drogas llamas a echarme unos cubatas de buen ron los fines de semana...culpable soy de caer alguna que otro fin de semana....

si drogas llamas a echarle picante a los potajes y salsas, culpable soy....

de las otras ni probarlas, no me hacen falta para ser feliz...

 

cafeambllet, el primer pas es reconeixa-ho. Moltes felicitats! ;P

jo mateixa, deu ser la caiguda que m'ha deixat tocat, deu ser un efecta secundari, perquè de la resta estic millor.. Ara mateix estic tomaquet. ;P
Gràcies!

alexis, si todo eso entra en la definicion y creo que si entra, pues bienvenido al club!

 

drogar-se bé implica disfrutar d'una bona dosi. drogar-se no és el mateix que enganxar-se. només qui no sap disfrutar de la dosi necessita recorrer-hi amb assiduitat per calmar l'ànsia.

 

àlex, sabies paraules. Sempre tens una bona resposta per tot.

 

Publica un comentari a l'entrada