Cor de llauna.

Hombre de lata - Mario Caicedo

Respira fons, les coses no sempre surten com un vol, el camí no sempre te destí. La vida dona moltes voltes, tantes que arriba a marejar i et fa treure l’estomac per la boca.
Una altre vegada el fred a tocat os, em fa minvar i l’esquena es contractura de nou.
No hi ha descans possible, aquest petit planeta orbita massa ràpid i cauen noticies salines sobre ferides obertes, amb l’únic consol que la sal cura i adoba.
Qualsevol dia es bo per créixer i avui tocava una mica més, tot i que, de vegades, lo après sol endureix i no enriqueix.
El cor ja em sona com una llauna de fabada trobada desprès de dies de fam. A la fi l’obridor haurà d’ésser més robust quan la llauna esdevingui d’acer. Segurament em miro massa el melic i he acabat amb el cap ficat dins, però tinc la sensació que és l’únic lloc on avui puc estar calent.

8 comentaris:

A veure quin dia, fem una cerveseta!!!!
O una coca-cola sin....???
;-D

 

Antoni, avui dia tots quedem atrapats per aquest ritme trepidant i ens sentim ferits i dolguts. Però n'estic segura que trobaràs altres llocs on estar calent i no tenir fred.
Ànims! :)

 

Cor de llauna segur que s'estobara.

 

Eli, es clar q farem una birra!

LLuNa, tant bo.

Striper, tu creus q es possible? Qui sap, intentare no defallir.

 

Va .
M'agrada llegir-te de nou!..una abraçada i respira fondo :)

 

q fotut el tio escriu d puta mare i no ens deixa gaudir-ne mes. :P
a veure...et deixo pensar aixo 2 dies mes i dspres dmana un massatge i fora contractures, cors d llauna (b aixo costara una mica mes) pro el cap sota l'ala, no eh. som-hi?

 

Joana, vaig a respirar...gràcies.

Déjà vie, ara no sé que dir, m'alegro que us agradi...gràcies...el nas ja comença a sortir del melic ;)

 

em sembla q has de menjar moltes sopetes per aconseguir un cor de llauna...

crec q, per sort, estas lluny, molt lluny d'això. crec q ets una personeta tendra i agradable, i més forta del q penses...

apa, anims, trosdecrac!!!

 

Publica un comentari a l'entrada