Sueño

Sueño que sueñas conmigo.
Sueños que van más allá de la piel.
Hay sombra de miedo, pero no en tu sueño,
solo en mi pensamiento...y sin embargo me gusta.

Sueño que sueñas conmigo.
Quizá te sueño porque lo deseo o quizá porque lo temo,
pero aún así no es pesadilla.
Sentí que me separaron del corazón,
pero me he dado cuenta que en mi mente flotan partículas,
empujadas por corrientes dispares,
pequeñas reminiscencias de lo que era amar.

...y sigo soñando que sueñas conmigo.
Sueño ensimismado, calavera, pero atento,
desde la localidad de mi palco,
en el escenario de tu vida...o del sueño que sería.
Y en tu escenario me percato,
el traspunte de tu sueño soy yo.

Sueño que sueñas conmigo.
Sueños dentro de otros,
insignificantes o con sentido.
...y no sé si quiero despertar o permanecer soñado.


Antoni



Capricho nº 43: El sueño de la razón produce monstruos de Goya, serie Los Caprichos

20 comentaris:

Ei, m'encanta el poema, transmet moltíssim i et felicito també per la música: bona selecció!
Petons

 

Ostres per un moment pensava que l'havies escrit tu i dic aquest crack!!! molt wapo! Salut!

 

Jo també pensava que l'Antoni tenia cops amagats, més després de gaudir cada dia del teu espai taaaan relaxant...Molt bonic, somia rei, jo solo somiar coses que fan patir...

 

A vegades al despertar es gaudeix encara mes del somni.

 

shadow, moltes gràcies, m'alegro que t'agradi!

cesc, si que es meuuuu! ...així que m'apunto lo de crack! ;P

zel, cops amagas? ...no, en aquest blog m'obro del tot! Somia coses boniques, guapa!

striper, mmmmm...no ho tinc clar, perquè a tu no et fot despertar-te al mig d'un somni genial i no porder-lo seguir?

 

caram, estàs fet tot un poeta eh? m'ha agradat!

i per cert, la imatge que has posat...smepre m'ha fet por!

 

caram, estàs fet tot un poeta eh? m'ha agradat!

i per cert, la imatge que has posat...smepre m'ha fet por!

 

eva, jejeje cutrepoeta, pero m'alegro que t'agradi!

 

Tot depèn del dia que t'espera....
Però continua somiant ...despert! ;)

 

D'una tendresa brutal, m'ha encantat...enamorat poder?? :-)

Vaaaaaa, donens una bona noticia home!!!!!!

 

joana, cert, de vegades depen, però continuaré somniant...despert! ;)

jo mateixa,
joc sóc molt tendre! ;)
M'alegro que t'hagi agradat.
D'acord, et dono una primicia, estic enamorat!
...de les dones, de la vida, de la terra, del meu país, de la meva gent.
L'altre enamorament encara està lluny, però espero que arribi algún dia, ara estic allunyat d'això.

petons!

 

ah... somiar....!!!!

Jo somio desperta i amb els ulls oberts.. ja,ja,ja

Ummmm... enamorat!!! Que maco!!!! Gaudeix d'aquesta sensació... és la més bonica del món mundial!!!!

Felicitats nano!!!!

 

Ah! Per cert, veig que estic lincada, i fitxada....
ja,ja,ja,ja

Gràcies!!!

;-) petonets ;-)

 

eli, somia, que es gratuit!

Estar enamorat/ada es preciós, sigui l'enamorament que sigui. ;)

Estàs fitxada per no perdrem res de res!

petonets! ;P

 

Tranqui...
encara que faci comentaris... o com si no els faig... hi ha uns quants blogs que no em perdo... res de res....
Estas dins de la meva llista de preferits....
Apaaaa.... quines "floretes", eh???!!! ja,ja,ja

 

jejeje, m'encanten aquestes floretes! Gràcies per la preferència!

 

ei nen, q maco el poema i no lo dudes mas, sueño contigo. ;)

 

Felicitats, Antoni !!! :-)
Veig que tenim uns quants bons poetes entre els bloggeros !!!

Tornaré a pasar per casa teva i , quan tinguis un moment, passat per casa meva . Allí hi trobaràs un altre mena d'art que espero que també t'agradi...

 

striper, moltes gràcies pel premi!

déjà vie, mmmmm...gràcies! ;)

anna, moltes gràcies per la visita i per la valoració! He passat per casa teva i he pugut tastar el teu art, genial!

 

Publica un comentari a l'entrada