Un dia a...



...Rupit i Tavertet.
Si heu estat recordareu el pont penjant i els seus fotogènics carrers.
Fotogènic pot ser un carrer?, no sé, no hem feu massa cas que segueixo amb els meu període...
Però el pont, el recordeu així?
Una de les persones amb les que vaig anar va fer una reflexió força encertada.
Va dir: - No el recordàveu més gran?
mmmmmm, es possible, però perquè aquesta sensació?
Es clar que qui va fer la reflexió es psicòloga, suposo que per això va arribar a la conclusió i la resta, o sigui els que estem perfectament sans mentalment, no.
L’explicació era senzilla.
Rupit es el tipiquíssim poble on tots els col•legis van a parar quan preparen una excursió i al veure el pont, quan aixeques dos pams de terra, dona més sensació de gran, que quan aixeques tres pams com ara.



El Pedraforca vist des de Tavertet.

7 comentaris:

Bé, faria molts comentaris al respecte: sans mentalment? tres pams del terra?
El que si és cert és que va ser un dia esplèndit!
Gràcies als tres!!

 

Per mi també va ser un dia esplèndit!!
Per cert Antoni, et trobés bé¿? et veig molt, però molt filosòfic...


Molts petonets a tots!!

 

juasjuasjuas, et sents aludida?

Jo també ho vaig passar molt bé!!

petonets!

 

per cert, antoni, a mi també em tens preocupada: et trobes realment bé??
gerard, que li feu a la feina??

 

home que jo sàpiga, entre dos informàtics, una farmacèutica i jo... doncs si, una mica aludida em sento.
respecte als 3 pams de terra... ja sabeu que en el pot petit hi ha la bona confitura i el millor verí!
smuakis

 

Ara tinc el cap de vancaces i això el motiva a tenir pensaments extrasensorials, alguns d'ells força interesants, però ja li queden poques vacances.
D'aquí poc tornarà a ser un simple espai buit sense contingut.

petonets ;P

 

Anda!!

Como yo, yo también tengo pensamientos extrasensoriales de esos, pero suelen venirme por la noche y en fin de semana, normamente después de hacer un cigarro de esos mios...xDDDD

 

Publica un comentari a l'entrada