Fugitiu

Corre pel passadís cap a la obscuritat,
cap el no res que, imparable, avança empassant-se tot.
A l’altre banda la llum, ella, abans impuls ara emocions contraposades.
Feta la tria més fàcil, l’evasió cap al no res,
cap el no sentiment, cap el cero emocions,
les cames rígides avançant a contra cor,
dominades per la por, per les ’palles mentals’.
Tot i sabedor de lo bo de la modificació d’elecció,
no es capaç de remuntar la seva pròpia corrent.



Feliç Sant Jordi, als enamorats/des i a tots aquells/es que es facin 'palles mentals'.

15 comentaris:

Ei....!!!!!
Va que seré una mica bèstia: De palles, més val que siguin de les bones.... i menys mentals....
Ostres tu!!! Ja en conec uns quants que s'en fan moltes de palles mentals... i no pot ser!!! Un més, no siusplau!!!!

Bon poema.... però recomanació:
Sigueu salmonets, i remonteu el riu ... costi el que costi!!!
Feliç Sant Jordi!!!
;-)

 

uix Eli, això no ho esperava! ;P
jajaja!
Per desgràcia som molts els qui ens fem palles...també mentals.
Gràcies pel consell. ;)

 

Feliç dia tambe a tu estiguis en la categoria que estiguis.

 

grrrrr....
Res que a vegades, sóc àngel.. i a vegades .. dimoni!!!
Ja sé que el comentari era una mica animalot....
Upssss..... l'angelet torna... i es disculpa, si cal!!!
ja,ja,ja

 

striper, jo sóc dels de les palles! ;)

eli, no cal que et disculpis, ni de conya! M'encanta el dimoniet, els angelets ja tenen el seu moment! ;P

 

Jo sóc del de les palles mentals nano, l'escrit identificatiu dels que ens fem palles mentals oi... Salut!

 

ole la felicitació! jeee! espero que hagis passat un molt bon dia de sant jordi! t'envio tot un llibre virtual de petons només per tu!!! la teva rosa encara no m'ha arribat Antoni!!!!!

 

cesc, uina millor manera de definir-nos, oi? ;)

esther, m'acabas d'enamorar! buf...tot un llibre de petons, tots per mi, genial! Moltes gràcies!
La meva rosa es un pel lenta, però al final arriba. ;)

 

uff!!! que fa tufillo d'al·lergia al compromís aquest verset... jejejejeje!!!

Tranquils que jo més d'un cop he agafat guix i m'he pintat la ratlla de sortida al terra...

Bon sant Jordi atrassat!!!

 

helena, segur que te una mica de relació, tot i que en el meu cas seria més un tema de por a perdre.

Pintada la ratlla!

Bon sant jordi!

 

Santa Picardia....!!!!!
Caram, tu ...deixa'l còrrer, aquest!!!!

ja,ja,ja,ja

petonets

 

Espero que ahir la Diada fos ben maca!
I mmm.... quines roses tan vermelles! Gràcies!

 

que bonic!!! espero que passesis un bon sant jordi!

 

Jajajaja, genial això de les palles mentals, jejejejejeje.

M'alegro molt de que vagis tornant, ni que sigui de mica en mica, m'enalegro molt!!!!

Petonets!!!!

 

Gràcies, jo ni una cosa ni l'altra, vaig fent, però em dono per felicitada...Un petó per tu també!

 

Publica un comentari a l'entrada