Frase

El món està ple de conys i de polles, però hi ha poques persones.

8 comentaris:

Noi no se es una frase per reflexionar..

 

Mai millor dit, més raó que un sant...

 

Doncs jo no estic d'acord...
Com si tot es limitès a conys i polles... tu!!!!

 

Striper, reflexionem si us plau! ;P

Zel, gràcies, de vegades va bé sentir-ho per no creure que estàs boig, hi ha tant poques persones al món!

Eli, just perquè no tot es limita a conys i polles, just per això.

MeiA, gràcies creia que qui no era persona era jo. ;P

 

jeje, bona, aquesta!!! jo la deia mes suau: en aquest món hi ha molta gent i poques persones, però la teva versió m'agrada més!!! és més diver!!!

 

Montse, la veritat es que la meva va amb un punt de ràbia, però mira que bé ara tinc la teva frase que es per moments més "seriosos" i la meva que és per moments "agresius".
jejeje, bon intercanvi! ;P

 

ja m'imaginava el punt de rabia, t'ho asseguro!!! jeje, per això t'he posat la meva, per quan estiguis mes en plan tranqui, jejeje

 

Publica un comentari a l'entrada