Road to Slovenia - Capítol 1r

En el capítol anterior...
- Antoni: ja som aquiiii!!! Penjaré una foto al blog per informar de la nostra arribada...

A partir d'aquí ja sabeu.

Alguns ja heu vist fotos i escoltat les anècdotes d'aquest apassionant viatge que ens ha dut durant 12 dies per llocs tant interessants com Girona (aturada no prevista), Como (Itàlia), Àustria (aturada no prevista) i d'altres ciutats a Eslovènia. Però per qui no a tingut aquesta SUPER! MEGA! OPORTUNITAT! us faré cinc cèntims.

Tot va començar així....

Carretera AP-7 direcció La Jonquera. 18 hores? si fa no fa.
- Antoni: oh, tu Montsita Superconductora, has vist que tenim al vidre davanter del cotxe?
- xaxaaaannnnnn!! (musica d'impacte).
- Montsita: oh, si que ho veig, Antoni Supercopilot!! Es una esquerda al vidre davanter del cotxe!!

Més o menys la reacció va ser aquesta, desprès de veure, a pocs quilometres de La Jonquera, una esquerda que anava recorrent el vidre davanter del cotxe des de la part inferior dreta (vist des de dins el cotxe) cap a la part superior esquerre. Per sort no va avançar més, però al no conèixer el perill que això podia suposar, vam procedir a fer una aturada tècnica a la última zona de servei a La Jonquera.
Vam trucar a la Mapfre des d'on ens van notificar diferents telèfons per contactar amb empreses de reparació de vidres de vehicles. Un cop vam trucar a diferents tallers, i vist que per l'hora que era no ens ho repararien aquell mateix dia, vam decidir reservar hora a un dels tallers de Girona on si tenien el vidre i ens el podien reparar al dia següent.
Així que ens va tocar buscar un càmping proper a Girona on passar la nit per dur el cotxe el dia següent a reparar.

El viatge no començava massa bé, però de moment el tema no era prou greu com per preocupar-se, ja teníem reparació prevista i ens ho feien al matí següent. Ens ho vam prendre amb filosofia i al matí següent, mentre reparaven el cotxe, vam visitar la bonica ciutat de Girona, on jo no havia estat mai i que recomano de visitar.


Girona des del riu.



Un cop vam visitar una petita part de Girona i va ser l'hora de recollir el cotxe reparat, sobre les 13 hores, vam continuar el viatge.
I el vam continuar amb energies renovades, perquè aquella aturada imprevista, ens havia fet veure que hi ha coses que tot i semblar un greu problema no tenen perquè ser-ho i poden tenir solució, a part de haver-nos descobert una ciutat encantadora.

Continuarà...

Besots a tots i totes i aneu a Girona!

17 comentaris:

jejejej, soy el primero en opinar...
Esto de contar el viaje a pinceladas no me mola, que solo me hace perder 5 minutos de curro. Yo lo quiero todo y perder una tarde, que son muy aburridas. O eso, o me explicas el final de los protagonistas...¿Al final se casan? ¿Salvan al mundo de un complot de las mafias del este para dominarlo? ¿se expande el univero? ¿es cóncavo o convexo?

 

yo quiero tu curro!!
No hacer nada más que pulular por internet mirando guarradas.
Como yo no tengo tu tiempo he tenido que hacer una serie y dejar el largometraje para más adelante.
Te avanzo que al final se lo pasan de muerte, però por el camino se cagan un par de veces más ;P
juasjuasjuas

 

Jajaja, Encara ric ara!!! jajaja. Quina mega conversa que us porteu tu i la Montse, son gairebé igual que las que tenim la Laia i jo. Escolta el capitol 1 promet moltísssssimmmm!!!! Jo vull el segon ja, necesitos mas!! y mas!!!!


P.d.: por cierto Dani tu curro un chollo, ya sabes que si necesitan vacantes el Antoni y yo nos apuntamos a tocarnos los huevecitos, jajaja :-)

 

A mi m'encanta això dels capítuls... Però no triguis un any en explicar-nos tota la història, ni un mes en penjar el segon capítol!! Que tenim ganes e seguir llegint!!!! JAJJAJAJA
Per cert, a mi Girona em sembla INCREIBLE!
Una abraçada!!

 

Antoni, Antoni, t'has enrrecordat dels drets d'autor?? Que si expliques tota la història i els seus "incidents" l'Almodovar t'ho copiarà per fer una peli!
Petons.

 

Para los que dicen que no tengo curro... ¿verdad que el lunes no vais a currar? pues el menda si...
Yo solo he dicho que quiero perder toda la tarde leyendo esto, no que no tenga trabajo..a mi el trabajo me aburre y por eso, tanto mis tardes como mis mañanas son aburridas...
No me piqueis que hoy me he levantado con el pie izquierdo y con agujetas y no tengo precisamente ese poco curro que comentais...

 

uiiiiiii!!
casi lo picamos hasta el punto de soltar su improperio más conocido.
Que pena!!
Amos chavales a por él que necesito oirlo una vez más.

El trabajo que tienes te aburre porque los huevos ya te los conoces demasiado para seguir tocandotelos con suficiente interés. juasjuasjuasjuas

 

Dedicado a Antoni con todo el amor que soy capaz de dar ( o sea, nada )
ME CAGO EN LA PUTA!!!!!

Son las 18, hora de plegar y justo ahora se jode el puto servidor de correo....quien pide las pizzas? que esta noche hay juerga...si es que me cago en Dios y en toa su estirpe, vaya mierda de día...

( no me censures!!!)

 

SE ACABÓ LA FIESTA A LAS 21...ES MI RECORD ABSOLUTO...

ROARRRRRRRR ( GRUÑIDO... )

 

juasjuasjaus
vaya puta!
vale, no te cambio el curro...bueno, cuanto cobras juasjuasjuas vale, vale ya sabemos que más que el resto, espera que me lo piensooooo....pues var ser que no a las 21 ja estoy tirao en el sofá.
Por cierto, gracias por tu expresividad, me encanta, cuanto tiempo sin "oirlo".

 

Es lunes, son las 10 de la mañana y estoy currando...( Toma Diada )
Gerard, donde estás? Ah!! si, tocandoME los huevos, ya te veo...

 

Bueno, esto ya parece un monólogo (o sea, algo escrito por un primate como yo) porque nadie dice nada excepto yo cuando estoy "currando". Como supongo que habrá calado hondo mi patética semana pasada e inicios esta, os voy a dar una alegría:
La semena que viene acabo el jueves y como el lunes es fiesta tengo 4 días!!!! UEEEEEE

Por si aún quedaaba alguien por odiarme...Un saludo y QUEREMOS EL CAPITULO 2!!!!!!!

 

Por cierto, Antoni, hay un nuevo generador de personajes de South Park.
La web es:

www.sp-studio.de

Es más completo que el anterior, es la versión 2. Que lo disfrutéis!!!

Ah!!! Otra cosa que servirá a mis indices de "ser odiado"...en diciembre nos vamos toda la empresa de convención a TUNEZ!!!!
( eso si que es bajarse al moro )

 

vaya morro!!
uno que no hace nada y lo motivan para que haga menos...
Yo tambien quiero ir a Tunez a pasearme por el desierto.

Capitulo 2 ya mismo...

 

jejejejejeje, yo sigo spammeando...

¿Sabes, entre otras cosas, cual es una de las excursiones programadas?

El estudio donde se grabó Star Wars, la parte del planeta Tattoine!!!

No saben lo que han hecho con un friki como yo...

 

Uaaaalaaaaa el paisaje donde grabaron Star Wars es muy muy chulo! Disfrutarás mucho en Tunez!

 

Dani que friki eres!!!! jajaja Solo comentarte que he estado un poco desconectado porque....HE ESTADO TODA LA SEMANA EN PARIS DE VACACIONES!!!!!!

Proximamente en mi blog fotitos!!!

P.d.: Capitulo 2 ya!!!

 

Publica un comentari a l'entrada