Road to Slovenia - Capítol 3r

En el capítol anterior...

Antoni: - uf, quina nit tant estranya!!!
(resum súper ràpid que això no es 'Falcon Crest')

Capítol 3r...
Desprès d’haver dormit una estona per recuperar forces, vam anar per feina. El llac Como ens esperava i la veritat es que amb molt bona pinta.






Després d'aquest magnífic dia de sol, aigua, calor...va arribar la nit!

I quina nit!

La nit va arribar acompanyada d'uns fabulosos núvols grisos, que dic grisos, eren negres.

Antoni: -ups! tenda de campanya i pluja no es molt bona combinació...que divertit!!

Montse: -et recordo que la primera i única vegada que he passat la nit de càmping, les tendes de campanya ens feien de barca.

Antoni: -juasjuasjuas!!!

Unes hores més tard i en plena nit...

"pim,pam,pum,bocadill d'atun!!" (o el que és el mateix, "peacho tormenta!!" o "se cae el techooo!!" o "coger las barcas!!").

...quina "gràcia"! (les cometes les poso per respecte a la Montse)

Va començar a ploure de valent i la pluja anava acompanyada d'uns llamps, uns trons i un vent que feien tremolar el terra i remoure la tenda.
(la veritat es que no era per tant, però les històries s'han d'amanir)

Per la Montse semblava que tinguéssim que sortir volant, així que què millor que agafar-se ven fort al pes mort que tenia al costat, o sigui jo.
Mentre jo feia de pes, la intentava tranquil•litzar, o sigui em tronxava que per mi es el mateix, però no feia massa afecta i el meu braç es començava a ressentir, ja quedava poc per tenir una extremitat de goma.

Desprès d'una estona d'aigua vam poder seguir dormint.

Antoni: - uf, quina nit tant estranya!!! (i quin mal de braç...però també de panxa ;P)

Els següents dies van ser tranquils i vam poder gaudir, encara més, d'aquest lloc tant recomanable.



i properament al següent capítol...

Hola Àustria!

Com que Àustria, però no anàvem a Eslovènia?
Ja no entenc rés!

7 comentaris:

jajajajajajaja que mamón això no s'explica!!
nenes i nens, feu-me cas a mi que sóc la que tinc el cap assenyat... FEIA UN CANGUELI QUE T'HI CAGAVES!!!!!!

 

jsuajsuasjuasjua
cagadaaaaaaaaaaaaa!! XD

esperarem amb candeletes el capitold'austria....que personalment, m'encanta

XD

 

JAJAJAJJJA.
Antoni, sigue sin censuras!! Que eso es lo divertido...!!!
Montse, ¿Cómo crees sino que ha conseguido este club de adeptos expectantes??
Genial, divertido, y bien contado... Antoni si la informática te cansa puedes dedicarte a contar historias!!! Tienes un don!!!

 

jejeje
muchas gracias, esto no seria nada sin vosotros que me aportais ese punto de inspiración y energia que muchas veces hace falta.
Me alegro que os guste, la única intención es que podais sonreir un poco si habeis tenido un mal dia y si no lo habeis tenido, para transmitiros cercania y un poco de locura.

besotes!!

 

Reparación del Cristal del coche: 100€
Soborno al Carabinieri: 300€
Noche de infarto en el cámping: 15€
Foto del Antoni sin camiseta: No tiene precio.

Para todo lo demás, Mastercard...

XDDDD

Queremos saber!!!! ( más capítulos, se entiende )

 

Jajajjaa, no paro de riure entre els teus capitols i els comentaris del Dani, la gent no em para de mirar (estic a la uni, en una aula d'informàtica, camuflat perquè hi ha clase i no puc parar de riure).

Per cert Antoni, vull imprimir la teva foto a tamany real i posala a la meva habitació,...estas tan.... tan... bé ets com...com... NO TINC PARAULES.

 

juasjuasjuas que mamóns que sou!
Segur que teniu enveja del meu cos escultural i perfecte.
Segur que vosaltres sempre aneu tapadets.
Per cert, no cal que us imprimiu la foto, quan volgueu us ensenyo el meu cos al natural ;P

 

Publica un comentari a l'entrada