Cau la nit.

Avui he vist caure la nit,
a ran de cel, visc en un vuitè.

El cel canviant,
primer de colors blaus turquesa,
desprès blaus i ataronjats,
més tard blaus turquesa, rogencs i grisos.

Mentre tant els núvols agafaven formes curioses,
juganers i ràpids empesos per la brisa,
o potser passaven ràpid degut a la meua relaxació.

La brisa suau, d'agradable temperatura,
brisant el meu tors nu,
arrossegant residus de converses perdudes,
segurament xerrades fetes uns segons abans.

Les finestres entre obertes
ensenyant el que durant l'hivern amaguen geloses,
balcons actius,
amb gent fent reflexió de la jornada, sopant,
o senzillament relaxant-se veient caure la nit.

Caient la foscor un plegat de llampecs,
il•luminant els carrers, les finestres i balcons,
com si apareguessin ja les primeres cuques de llum de l’estiu.

Avui he tingut una experiència no tastada mai,
si més no en el pis actual.

Avui m’he sentit proper als meus veïns,
al meu barri i a mi mateix.

Bona nit.

6 comentaris:

Siempre me sorprendes con esa gran sensibildad.
Estos días estaré fuera y si no me ves es porque estoy en descanso de todooooooooooo.
Un beso y hasta pronto.

 

la veritat és que aquests moments tenen una càrrega especial i més si saps gaudir-los com el que són, moments irrepetibles. La posta de sol sempre és diferent cada dia. Un miracle.

 

la naturaleza nos brinda su belleza sin esperar nada a cambio, es ajena a nuestras esperanzas y sentimientos.

 

Per casualitat vaig anar a parar al teu bloc i des de fa uns dies que hi vaig entrant.
És ben bé que a vegades no ens adonem del què passa al nostre voltant.
Jo ahir a l'hora que debies veure caure la nit, estava ben atabalada amb les meves cabories.
Em sembla que avui intentaré veure els canvis de colors preciosos del cel i de ben segur que vaig a dormir molt més tranquila i relaxada.
gràcies per compartir-ho.

 

carolinaaaaaa, ja vais conociendo mi sensibilidad.
Espero verte pronto, eres muy bienvenida!

Hola nimue, la veritat es que quan t'adones que no ho has fet mai, no saps el que et perds.

eiii alexis, la naturaleza es increible, pero si le das unas pinceladas suaves de ambiente de barrio, se transforma en un cuadro de sensaciones distintas.

Benvinguda kentuta!
Com bé dius moltes vegades no ens adonem de la proximitat d'algunes coses precioses. Jo com tu, normalment vaig de vólid, però ahir m'ho vaig regalar i t'ho recomano. Si ho fàs ens ho comparteixes? gràcies

 

Es curios com moltes vegades no ens mirem las cosas boniques que tenim a prop,enhorabona per la teva sensibilitat Antoni.

 

Publica un comentari a l'entrada