Dedicat a una amiga.

Tant de bo pogués saber que penses...o millor no,
prefereixo no endevinar-ho i així poder plaure una volta més per les teves paraules sinceres i intenses.
Deixa’m ser el dipòsit de les teves penes,
de les teves alegries, dels teus projectes.
Deixa’m ser còmplice de les teves estratègies,
les teves idees i els teus camins.
Sé que no tinc contesta per tot ni resultat per la majoria de problemes,
sé que encara sóc un novençà de la vida,
però estic aquí perquè vull ser-hi, perquè em preocupes, perquè t'estimo.
Podem arribar a ésser molt diferents,
però connectem, ho sé, ho sento.
Mercès per apropar-te com ets, per derrotar les pors i per donar-nos una oportunitat.

43 comentaris:

Ui, ui, ui, aquesta amiga te molta sort, l'hi dediques un post i tot, no com jo que l'hi vaig fer un a la companya de feina i de poc em mata :-S

La Jana te molta sort :-)

 

senzillament precios, estic segura que ella tambe nota la vostra conexió, si fins i tot la noto jo! ;)

 

jo mateixa, estàs gelosa? Tu no et consideres amiga meva?
En tot càs la Jana es encantadora i qui te sort soc jo de coneixer-la, però la persona a qui li dedico aquest escrit sap qui es.
Petons!

dejà vie, es molt maco poder sentir aquestes coses i poder-les campartir, i quan ho fas no fan falta paraules perquè es noti.
petons!

 

Sobren les paraules, Antoni
Jana

 

No estic pas gelosa, per que hauria d'estar-hi??? i es clar que em considero la teva amiga :-) però he pensat que era per la Jana per la complicitat que teniu i que trobo meravellosa :-)

Aixi que se qui es??, hauré de investigar, jejejeje.

Petons macu!!!

 

jo mateixa,aaaa, d'acord! ;P
La veritat es que hi ha molt bon feeling amb la Jana, això es cert.
I em sembla que tu no saps qui es, peròinvestiga, investiga!

petons guapa!

 

Oh! Quin post més maco! Doncs jo si que estic gelosa, però és enveja sana, eh! ;)

Molts petons.

 

Ai perdona que ho havia entes malament, pensava que deies que jo sabia qui era i ja anava a fer la llista de candidates per investigar millor, jejejejejeje.

Que vagi be la tarda!!!!

 

boira, no estiguis pas gelosa, pensa que bona part de les paraules que li dedico podrien estar dedicades a d'altres amigues.
Segur que tens amics que deuen pensar el mateix que jo escric, però moltes vegades es dificil de verbalitzar.
petons!

jo mateixa, estic segur que em podries sorprendre!
I per cert, suposo que tu et deus haver inclos a la llista de candidates, perquè si hagues anat dedicat a tu tampoc t'hauria d'estranyar, aixi que deixa de donar tantes voltes a les candidates!

Bona tarda tambe per tu!!!

 

iiii.... ja que estem... jo també pensava que era per la Jana...

 

ooh! quines paraules tan boniques! espere quel'amistat siga de la bona, de la que dura sempre passe el que passe :))

 

I per què pensàveu k era per mi? Ja m'agradaria ja, però no veieu k akest goril·la és un trencacors? ja ja
Jana

 

Buff... Segur que és un post que podria compartir amb moltes altres persones perquè tens un cor enorme.

Jo t'agraeixo la part que va dedicada a mi. No tinc més paraules que puguin estar a l'alçada. Petons.

 

Fotunada no eh AFORTUNADA, un lapsus :-S

 

Ui l'amiga fotunada comenta però no diu el nom....aqui hi ha marru!!!!! :-P

 

marlene dietrich va dir: un amic es aquell a qui pots trucar a les quatre de la matinada.
jo afegeixo: i a les 5:23 també.

 

nimue, tant de bo sigui d'aquelles amistats que durin sempre per sobre de tot. I per cert m'haureu d'explicar com es possible que tothom pensi que era per la Jana.

Jana, jo un trencacors? No dona ja saps que penso de tu, oi? ;P

anònima, es un honor que em vegis així desprès de tot. El cor me'l fan gran persones com tu, enriquidores i genials.
No hi ha alçada en les paraules, sino en els fets i tu has demostrat estar a dalt de tot.

Petons!

jo mateixa, tu sempre amb el marru i amb la tafaneria! ;P

alex, ets un crack, gràcies m'encanta aquesta definició.

 

buff... per segona vegada! Ja prou, que saps que aquests dies tinc la llagrimeta fàcil!! ;)

Bé, no volia tornar a comentar però crec que cal que us deixeu de confondre que encara complicarem les coses i hi haurà mals entesos!

 

anònima, tranquil·la i sento haver-te fet emocionar, no era la meva intenció.
jejeje, la veritat es que el tema s'ha escalfat molt, oi? Deu ni do com els hi agrada el marro!
Hauré de fer un antipost, d'aquests lletjos i tal, per baixar l'excitació! ;P

 

Jooo, com sou, valeeee, ja no diré res més, ok??

Apa, bona nit :-(

 

Vinga nano aixo que escrius a l'orella de l'afortunada que tu pots.

 

striper, sempre t'has de sentir afortunat de tenir amics/amigues.
Una abraçada!

jo mateixa, no t'enfadis, es de bon rotllo ja ho saps!
bona nit guapa!

 

crec que no hi ha més a dir... si tu sents això és que hi ha connexió segura, ella també ho ha de sentir així... què bonic. Un petonet guapo i nanit!

 

eshter, així ho sento. un petonet guapa i nanit! Cuida't!

 

Muy buen post...Pero todavía no me acostrumbro a la cara del gorila.
Bsss. Salut

 

Uixxxxx que poc em coneixes :-P no estic pas enfada homeeeeeeeee :-)

Petons!!!!!

 

suerte con esa amiga...que te abra su corazón....un abrazo

 

Jo vull un home així per mi, on s'ha d'ecarregar, per e-mail, per correu, s'ha de demanar als reis????

 

Monica, gracias! Espero que algun dia te acostumbres a su cara. bss!

jo mateixa, si que et conec, però m'havies espantat! :S

alexis, la suerte justamente es que es mi amiga, nada mas, ni se pretende nada mas. un abrazo.

maricel, no se si lo de l'home que vols va per mi...vull pensar que si! ;P
Tu prova d'enviar un email, mai se sap!

 

Ja et val, ja parlarem tu i jo, em sembla que tenim moltes coses a comentar.

 

anònim, ets l'anònima dedicada o l'anònima Jana? uuuuuuuuaaaaaaaaaaa, m'estic estressant!

 

Cap de les dues, soc l'anònima a qui l'hi has fallat, però aquí no es el lloc ni ara es el moment.

 

A qui li he fallat? bé, tampoc es rés nou això.
Renoi, però tenia que encertar alguna cosa?
Està bé que aquí no ho vulguis dir, ja deus saber el meu correu llavors.
Però l'anonimat per dir aquestes coses es una mica covard no creus?
Bé, espero amb misteri...juasjuasjuas!

 

Ostres, quantes anònimes tens? ja ja ja ja M'estas posant una mica gelosa eh?
Jana

 

jajaja, tranquil·la Jana, ja veus que a una de les anònimes no li agrado massa, així que no et preocupis! ;P

 

ostres que bonic això que li has escrit...segur que està molt orgullosa de tenir un amic com tu....és preciós!

 

Un post preciós Antoni.
Tots dos deveu ser molt afortunats de tenir-vos l'un a l'altre!

Petons guapíssim!!!

 

metamorfosi, gràcies!
La veritat es que ella no ho sé, però jo si sóc afurtunat.
Petons guapa!

 

Remenant remenant...
I em trobo aquest escrit... que em sembla meravellòs!!!
;-)

 

eli, doncs moltes gràcies!
Remena, remena! ;)

 

Publica un comentari a l'entrada