L'espill

Sempre notava aquella presencia, feixuga, incòmode. Evitava els indrets on podia haver algun reflex, perquè era l’única manera de no veure aquella imatge desconeguda.

...i així passava el temps, evitant el trobar-se davant aquella presencia que no li agradava, no per un físic difícil, sinó per una personalitat que no li inspirava confiança.

Tot i això li rentava les dents, la cara, l’afaitava, el pentinava...com si una llei no escrita l’obligués a fer-ho, albada rere albada.

Un mati, desprès d’un somni estrany però judiciós, va notar ser més translúcid, no notava aquella presencia.

Sense pensar va mirar al seu voltant, sota el llit, a l’armari...va dirigir-se cap al bany i es va plantar davant del espill.

Quina cosa tant estranya – va pensar – no hi havia presencia, sol una figura estranyament coneguda. Antics records d’aquell embolcall tornaven al seu pensament.

Un somriure apareixia al seu semblant desprès de molt de temps sense fer-ho.

-Benvolgut, espero que et quedis a casa i no tornis a marxar.


24 comentaris:

Que Be sembla que allo del servei tecnic a funcionat,hasta la foto de ara semble que t'haguis depilat be !!!!. Una Abraçada.

 

striper, jajaja, lo del servei tècnic funciona, però no estic depilat, sol arreglat! ;P

una abraçada!

 

Ets tu el de la foto? Interesting no? Jeje! Ara de debó, m'ha agradat molt el teu relat sobre l'espill. Jo hi ha molts dies que, tot i rentar-me, pentinar-me, rentar.me les dents, etc. no em miro al mirall en tot el dia... Trist, però real.
Petonets

 

shadow, jeje, sóc jo quina vergonya! ;)
Lo de no mirar-se o lo de mirar-se i no reconeixes, es una cosa que pot passar, però a la fi et retroves amb tu mateix/a i et sents diferent.

Petonets i ànim!

 

Que sexy....mmmmmmm

:-)

Certament, molt i molt sexy la pose...

 

Culló...!! Ai, perdó!!!
El de la foto es el que sortia a l'espill...????
Doncs aquest embolcall esta molt be!!! ja,ja,ja
Ai, tu, la primavera!!!
que hi farem!!!
ja,ja,ja

 

jo mateixa, moltes gràcies! ;) Tu creus que es sexy? ;P

eli, ejem, m'estic posant vermell!
jajaja, la primavera, com m'agrada!
;P

 

Si d'això en podríem dir una mena d'etapa de crisàlide a papallona, si ens trobem que l'home ha perdut l'embolcall (no hi escriuré capoll, que seria molt trist) benvingut l'home nou del mirall....

 

zel, cert, te relació. Es una manera diferent de veure't, no en l'aparença física, sinó en un canvi de mentalitat.
Jo també li he donat la benvinguda! ;)

 

Ah!!!
Jo també li dono la benviguda...
caram tu!!!! quina foto...!!!

 

anònim, benvingut tu també!

 

eps, antoni, feia dies que no passava per ca teva i veig que ja hi tornes, així m'agrada! Oh, i també m'agrada el canvi de look! Bentornat!!!!!

 

Como han dicho por ahi..la primavera¡¡¡¡¡¡¡¡ como viene jajajaja un beso

 

uooooo.... pensa que hi ha moltes que ens sentin molt soles Antoni! no pots anar posant fotos com aquestes com si res! jeeee! molt guapo si senyor! besitoooos i bon finde (jo ho intentaré!)

 

ens som tan desconeguts a vegades que cosat idenificar-nos amb el que veiem al mirall cada dia. et diria que hi ha una part molt saludable en desidentificar-nos...

petons de tornada!

 

estripanits, gràcies per la visita! Ens llegim!

andrea, jajaja, ai la primavera!

esther, justament ho faig per convence't! ;P
Espero que hagis tingut un molt bon cap de setmana!

alex, moltes vegades ens veiem com a desconeguts, però encara no he trobat la part saludable.
Gràcies, ptns!

 

Ya verás que se quedará por siempre...confía.
un abrazo

 

carolina, espero que no se marche, aunque si espero que evolucione, que aún es bastante Homo neanderthalensis. ;)

Una abrazo

 

Si tens la capacitat harmònica d'esplicar-ho és que ets sents com un home nou. a no div "bell" per no escalotar el galliner, que amb la primavera i si no plou serà llargaaaa.
Me n'alegro de veure't reflectit al l'espill, net i polit!

 

M'he menjat un munt de paraules : "explicar-ho", "I no dic bell".. "esbalotar" " a l'espill"...bufff deu ser la foto ;)

 

joana, "capacitat harmònica" m'encanta, no ho havia vist així.
jajaja, no crec que hagi estat la foto, però gràcies! ;P

 

Bona reflexió...

 

I tant que va ser la foto! Mira he tornat per veure-la! ;)
Bona nit company!

 

uauuuuu, genial! Moltes gràcies! ;)

 

Publica un comentari a l'entrada