Cosetes de l'estiu.

Platja, concerts, moto, festes...i es que l'estiu es el millor moment per deixar-nos anar i fer aquelles coses que la resta de l'any "no ens permet fer" (entre cometes, perquè moltes no les fem la resta de l'any perquè no volem).
Han estat unes vacances estranyes, però fins hi tot d'allò que no sembla important podem fer una experiència de la que aprendre alguna cosa.





Tossa, platja, poble, relax...no relax no, gent! (però si desconnexio)









Festes de Gràcia, com sempre bonissimes, però massa curtes.






i concertillo...









...i desprès de perdrem el concert de Mataro o el del Sonar...




La Mala Rodriguez al forum


Brutal!














Alguna cosa mes?


Segurament




18 comentaris:

M'agrada la frase de que fins i tot de les coses no importants podem treure experiències i aprendre pq és del tot cert.
I referent a aquest estiu, per mi és molt extrany en molts aspectes perquè després d'haver estat molts molts anys amb la mateixa persona, ara que no la tinc, tinc la sensació (i no és per tirar-me flors pq sóc bastant modesta encara que ara no ho sembli) que tots els nois nous que conec es queden penjats amb mí, i o la gent està molt sola o verdaderament tinc més atractiu físic i personal del que em pensava i això és bo i dolent alhora...
I ara llençare una pregunta que akests dies em ronda pel cap i m'agradaria opinió: que penses/penseu quan coneixes una persona amb la que estas molt molt bé i és genial i creus que difícilment coneixeras algú així i sents moltes coses per ella però no sents "xirivites" i no la vols perdre, però per altra banda penses que no hauries de tenir cap relació amb ella per la mateixa rao?
Jana

 

Si L'Antoni m'ho permet faré un comentari sobre el comentari de la Jana....si aquesta persona t'importa de debò digues-l'hi exactament el que has dit aqui, no l'hi facis mal per que poder ell/ella sent el mateix o sent una cosa completament diferent.

Es molt fàcil sentir-se a gust amb la gent, encara que no ho sembli, i si l'altre persona sap rRbir els seus sentiments i la seva personalitat a tu encara es més fàcil, d'aqui que de vegades ens enamorem de persones curioses, de gent que acabem de coneixer, però amb la que hem establert un vincle amistos-afectiu tant inmensament especial que podem transgiversar els sentiments.

Caram tu, quin rotllo he fotut, això podria ser un post i tot :-P

Petons!!!!

 

El rRbrir volia dir obrir, que estic torpe coi!!!!!! :-P

 

Buf! noi quanta activitat!Les festes de gr�cia, quins records!carrers plens de gents, de paper i cartr� pedra,concerts, i molt�sima gent aseguda a qualsevol puesto.Petons furtius i alguna magrejadeta!AI! FA VINT ANYS QUE TINC VINT ANYS, I ENCARA TINC FOR�A!
Caliope

 

i no ens hem trobat? (a tossa tb vaig ser-hi)

 

Jana, quin estiu tant estrany, oi?
Saps, moltes vegades ens infravalorem, ja sigui pel físic o com a persona, però això un dia canvia quan ens adonem que el mon es mes gran. Es trenca la bombolla durant la que em estat vivint, ens comencem a apropar a persones i veiem com aquestes persones ens valoren. Jo no crec que sigui dolent, però si crec que cal saber-ho portar, perquè de sentir-te infravalorada a sentir-te valorada hi ha un pas important que ens pot fer perdre la visió de la realitat, perquè ara no valem mes que abans ni abans menys que ara.
Respecta a la pregunta, jo personalment se i conec a grandíssimes persones, algunes d'elles genials, però tinc clar que, si no sento "xirivites", hi ha alguna cosa que falta.
Atenció, per mi les "xirivites", les papallones a l'estomac, es estar enamorat/da, però això amb el temps pot minvar i no vol dir que no pugui tornar a sorgir (parlo de amb la mateixa persona), però si desapareix o no ve mai no podré estar amb aquella persona com a parella.
Es una situació difícil, ho se per experiència, però es millor una bona amistat que una mala relació.
Si aquesta persona no estigues amb tu i estigues amb una altre persona, creus la perdries?

Molta sort amb l'eleccio i una forta abraçada!

jo mateixa, ja saps que tots teniu permis per tot, no faig censura. Tambe estic d'acord amb la teva visio. Potser la meva es mes egoista, però de vegades cal una mica pensar amb nosaltres, sobretot desprès de tants anys de bombolla.
Es molt fàcil sentir-se a gust amb algu que t'obre el cor, i d'estar a gust es pot anar mes enllà o no, tot depend.

Benvinguda Caliope! Molta activitat, i tant! Però que divertit!
Aceptats els petons, i evidentment les magrajadetes. See you!

Deja vie, vaja, quina pena! Però qui sap!

 

tu tampoc has parat eh mosso

 

Vaja, moltes gràcies pels vostres comentaris, la veritat és que jo en el fons també penso això però de vegades és difícil decidir coses d'aquestes sobretot amb gent especial...
Per cert, jo també vaig molt x la zona de Tossa i més adalt per fer submarinisme
Petonets
Jana

 

eiii berta que tal guapa! La veritat es que he fet cosetes, però ha sigut tranquil.

Jana, cert, es molt dificil una desicio aixi quan la relacio es tant especial.
vaja, aixi que fas submarinisme, deu ser expectacular, però no se si m'atreviria. Quan era petit anava a ver...no se quin nom te... amb tub i olleres, amb el meu tiet i ho passava genial, però en algun lloc que ens fotiem, em feia por. :S

ànims!

 

Uh aqui hi han coses que no pillo, pero ha pesar de que t'has perdut alguna cosa segur que de lo que has fet has gaudit.

 

Jelou!!!!
Gracias por los abrazotes!!!! Me rompiste el cuello!!! jaja!!!!

Ahora...una abraçada molt forta para vos también pero sin romperte nada!
Ö

Me gustan estas fotos :)

 

striper, no cal pillar-ho tot tampoc, deixa una mica pels altres. El que vaig fer, ben fet està!

Feripula, siento mucho lo del cuello, la proxima vez te abrazo con mas mimo, es que hay veces que la ganas me pueden. ;P
Gracias por tus visitas!

 

Quin estiu!!!! Molt bé... Tossa mencanta! Vec que vius a tope també, aixó es molt bo, no sa de parar mai si no et rovelles, com diu el meu pare, jijiii
La Mala m'encanta sóc fan incondicional d'ella!!!!!!!
Has escolta el cd "Lujo Ibérico"? per mi el millor.

 

Doncs el meu estiu... ha estat dels pitjors... mmm... el pitjor? però estic segura que a partir d'ara només poden ser millors! jee! Petonets

 

jolin, per a mi ha sigut un estiu estressant. El primer mes per les opos de la porra i el segon mes per a recuperar-me. Això sí, cada dia a la platja! yuhuuu! i el dilluns al cole! ains, ains... que sen'ns acaben les vacances!

 

lluna de foc, la veritat es que no ha estat tant mogut com sembla, però millor fer coses que rovellar-se, oi?
El Lujo Iberico per mi també es el millor, l'últim es força més comercial pel meu gust, però sempre te missatge.

nimue, si deu ni do, el teu estiu ha estat força estressant amb tot plegat. A veure que tal el següent, hi ha que agafar-lo a tope.
Ànim amb el nou curs!

Esther, se a que et refereixes, ha sigut el meu primer estiu sol desprès de 8 anys de compartir experiències. El meu estiu ha sigut dels pitjors, sino el pitjor, encara que no ho sembli, però he volgut ser positiu i no perdre el meu temps.
Segur que en els següents tindrem de tot, però sempre en positiu!
Petonets!

 

SIEMPRE SACAMOS ALGO POSITIVO DE TODAS LAS SITUACIONES POR MUY MALAS QUE SEAN...
y bueno vacaciones raras ..pero vacaciones al final de todo...

 

Publica un comentari a l'entrada