Desig...


Arriba la foscor i la vista deixa d’enganyar a la ment,
que te desig per les textures de la seva pell
i que desvetllen els meus sentits.

Desig pel càlid alè de la seva boca.

Desig pel joc,
i per deixar-me perdre.

Desig per sincronitzar el ritme dels cors
i el ritme dels cóssos.

L’escalfor ennuega,
m’accelera,
em supera.

Vibracions silencioses porten missatges nocturns,
d’històries que semblen impossibles,
de finals humits,
intenses i quasi reals.

El desig vol que la ment desitgi,
la ment vol desitjar i que el desig no pensi.

Vola i tasta el camí dels turons i les valls,
de les ones i els retalls.

Tastar fins que la ment deixi de desitjar,
el desig pugui pensar
i la suor, la saliva i les essències siguin un.





13 comentaris:

mmmmmm, interessant post, m'agrada quant escrius així, com quant vas relatar-nos la teva masturbació, ai perdo, el retrobament entre el teu sexe i tu :-P

 

Eh molt bo el relat,una bona inspiracio peró a veure Antoni, tu quant vam plegar de la xarrera no t'anavas a casa teva que tocava dissabte, rentadoras, planxa... Que al arrivar al teu poble va haber efecte AXE, perque jo pobra de mi segur que no et vaic inspirar el relat, ai bandarra que va haber marro i no em vas avisar.

 

ayss!!!!!!! :)

Esto está que arde!!!! huaymos hacia la dercha...fffffffffffssssssssssss!!!!
:)

Gracias por la traducción de los "stripers"!!!!!recién la veo. Voy a saludarlo al "unico" (según él! jaja!?)

 

jo mateixa, m'alegro que t'agradi. Aquest es més suau no trobes? ;)

Striper, sembla mentida el que pot inspirar una bona xerrada.
jajaja, no t'espantis, per sort el teu efecta axe no va ser el que em va inspirar.
Per desgràcia no va haber marro, però ja t'avisaré si tinc aquesta sort! ;P
I si, avui he fet dissabte, de fet encara continua.

feripula, la verdad es que un poco calentito si que está, pero no huyas! ;P
jejeje, solo hay un striper, te prometo que yo no lo soy, aunque todo se puede negociar. ;P

 

ai, mare... amb el cap de setmana que porte em faltava el teu text! :PP

 

brutal noiet!!

molt molt molt bo!!

ja m'hi veia... :)

 

M'agrada, desig, suor, cossos nus en la nit refregan-se, tocant-se,... ja m'ho imagino!!! uff...
Ptons

 

jaaaaaaaaaa, me gusta la pasión y esas calenturas de verano! A gozar!!!

Un saludito ( muchos abrazos no , pues pudiera ser peligroso) jaaa

 

Si, es més suau, però m'agrada, igual que l'altre.

 

asi es ...que no decaiga la pasión sea invierno o verano...

 

ostres que currat! està molt bé.....ho has escrit tu?
si és així...felicitats!

 

Sensualitat, desig,llavis, pell, aroma, sabor, respiració,eufòria,ritme,desenfrè, esclat...
I si a més a més estàs enamorat és com estar més enllà del cel...
M'agrada el que has escrit, i això que hi ha coses que no es poden explicar sinó sentir
Jana

 

nimue, desenfre! A deixar-se anar. ;P

esteve, moltes gràcies!

lluna de foc, que bo es poder ficar-se en un escrit, oi?!

carolina, me encantan las calenturas y me alegro que a ti tambien. Tranquila, soy muy respetuoso. ;P

jo mateixa, gràcies. M'alegro que transmeti.

alexis, cierto del todo, viva la pasion!

eva, si que ho he escrit jo. M'alegro que t'agradi. Gràcies!

mandarinada, de tant en quan la deixo anar, aixi que t'espero per aqui.

Jana, cert, si a mes estàs enamorat, pot ser genial. M'alegro que t'agradi, tot i que com be dius, es dificil escriure sensacions.

Una abraçada!

 

Publica un comentari a l'entrada